Detaljni Uslovi Garancije na sajtu proizvođača HP-a
Ovlašćeni servisi
BREND
|
OVLAŠĆENI SERVISER
|
ADRESA
|
TELEFON
|
TESLA
|
Comtrade
|
Tošin bunar 130 a
|
011 2096-885
011 2096 702
|
Acer
|
Neposystem
|
Batajnicki drum 1
|
011 40 30 100
|
Acer
|
System One
|
Omladinskih brigada 102
|
011/414-06-20
|
Alcatel
|
Mobis Electronic Doo
|
Prva Pruga 27C, Zemun
|
011/319-22-95
|
Apple
|
iStyle Stores
|
Bul. Mihaila Pupina 4 (TC Ušće)
|
011/285-44-12
|
Ariston
|
NOVA TEHNIKA
|
Borska 84 b, Beograd
|
011/414-2412 ,
|
ASUS (laptopovi, tableti i telefoni)
|
ASUS Call Centar
|
Radnim danima od 09 do 17 h
|
011 430-0328
|
Beko - Bela tehnika
|
LTH Doo Beograd
|
Bul. Fransa D'Eparea BB
|
011/306-33-24,
|
Belkin
|
Bit Solutions
|
Mala Mokroluska 5
|
011/289-29-35
|
BenQ
|
ET Servis
|
Bul.Kralja Aleksandra 261
|
011/204-21-40
|
Blueberry
|
Pin Computers Doo
|
Heroja Pinkija 40 Novi Sad
|
021/489-15-00,
|
Candy
|
Nova Tehnika
|
Arčibalda Rajsa 3
|
011/41-42-412,
|
Canon
|
Pixel Plus 3Agroup Doo
|
Mihizova 22,Dorcol
|
011/339-28-44
|
Canon
|
Malex City Copy Service.
|
Mije Kovacevica 10
|
(011) 329-1982
|
Canyon
|
Asbis
|
Omladinskih Brigada 102
|
011/310-77-88
|
CO-TEC
|
ZOM IMPEX
|
SOMBORSKI PUT B.B. SUBOTICA
|
024/559-898 ;
|
Dell
|
Pin Computers Doo
|
Heroja Pinkija 40 Novi Sad
|
021/489-15-00,
|
Dell
|
System One
|
Omladinskih brigada 102
|
011/414-06-20
|
Dell
|
Neposystem
|
Batajnicki drum 1
|
+381 11 40 30 100
|
Dell
|
Ewe
|
Cara Dusana 212
|
011/353-55-00
|
D-Link
|
Kim Tec Servis Doo
|
Viline Vode BB
|
011/ 33-13-568
|
Elin
|
PLANET HOUSE DOO
|
MIRIJEVSKI BULEVAR 21A,
|
011/208-68-28 ,
|
Epson
|
AIGO Sistem Servis
|
Batajnicki drum 1
|
+381 11 40 30 100
|
Fox
|
Vimport
|
Auto put za Zagreb br. 20, Beograd
|
011/260-63-62
|
Fujitsu-Siemens
|
Golum
|
Bulevar Arsenija Čarnojevića 172
|
011 63 01 999
|
Goclever
|
Comtrade Distribution
|
Savski nasip 7
|
(011) 201-5555
|
Gorenje
|
Gorenje Call Centar
|
Bulevar Vojvode Stepe 38 Novi Sad
|
0700/100-700
|
Hama
|
Repro Market Doo
|
Patrijarha Varnave 49
|
011/344-49-63
|
HP Printers
|
AIGO Sistem Servis
|
Tošin bunar 179,Novi Beograd
|
|
JVC
|
ETC
|
Pere Velimirovica 8, Beograd
|
011/359-24-77
|
Kenwood
|
BG Elektronik
|
Dragoslava Srejovića 1b, Beograd
|
011/208-6666
|
Lenovo
|
Pin Computers Doo
|
Heroja Pinkija 40 Novi Sad
|
021/489-15-00, 489-15-05
|
Lenovo telefoni
|
Pro Mobi
|
Požeška 80
|
011 35 55 047
|
Lexmark
|
AIGO Sistem Servis
|
|
011/65 55 294
|
LG
|
LG Pickup & return
|
Call Centar (preuzimanje, popravka i
vraćanje uređaja
na kućnu adresu na teritoriji Srbije)
|
011 309-3150
|
LG
|
Pin Computers Doo
|
Heroja Pinkija 40 Novi Sad
|
021/489-15-00, 489-15-05
|
MEIZU
|
BG Elektronik
|
Dragoslava Srejovića 1b, Beograd
|
011/208-6666
|
Milan Blagojević
|
|
Đure Strugara 20 Smederevo
|
026/621-597
|
Nokia
|
Mobis Electronic Doo
|
Prva Pruga 27C, Zemun
|
011/319-22-95
|
Olympus
|
Comtrade Distribution
|
Savski nasip 7
|
011/201-5555
|
Panasonic
|
RCC ELECTRONICS
|
Šajkaška 21, 11000 Beograd
|
011/303-67-65
|
Philips (TV, AV i mali
kućni aparati)
|
Beotronic
|
KARADJORDJEV TRG 8
|
011/375-20-83
|
Philips monitori
|
Kim Tec Servis Doo
|
Viline Vode BB
|
011/33-13-568
|
Philips TV
|
Beotronic
|
KARADJORDJEV TRG 8
|
011/375-20-83
|
Samsung TV
|
Neposystem
|
Batajnicki drum 1
|
011/40 30 100
|
Samsung TV
|
BG Elektronik
|
Dragoslava Srejovica 1B
|
011/208-66-66
|
Sharp
|
Nepo System
|
Batajnicki drum br.1 Zemun
|
011/40-30-100
|
Sony Playstation
|
Begram servis
|
KARADJORDJEV TRG 7
|
011/375-20-82
|
Sony
|
SS Digit
|
Kraljice Marije 29 , Beograd
|
011/322-36-74
|
Tesla televizori
|
BG Elektronik
|
Dragoslava Srejovića 1b, Beograd
|
011/208-6666
|
Toshiba TV
|
BG Elektronik
|
Dragoslava Srejovica 1B
|
011/208-66-66
|
Toshiba laptopovi
|
System One
|
Omladinskih brigada 102
|
011/414-06-20
|
Toshiba laptopovi
|
Kim Tec Servis Doo
|
Viline Vode BB
|
011/33-13-568
|
TP-LINK
|
Netix
|
Bregalnicka 9A
|
011/308-74-54
|
Triax
|
Triax Doo
|
Strahinjica Bana 53
|
011/303-70-00
|
Utok
|
FOTO SERVIS
|
Deli Radivoja 1, 11000 Beograd
|
011/644-79-58
|
Viewsonic
|
AVG DOO
|
Dunavska bb, Beograd
|
011/65-55-705
|
Vivax
|
Kim Tec Servis Doo
|
Viline Vode BB
|
011/33-13-568
|
Whirlpool
|
Whirlpool centralni servis
|
Vojvode Šupljikca 4, Beograd
|
011/244-08-41
|
Xerox
|
AIGO Sistem Servis
|
Tošin bunar 179,Novi Beograd
|
011/65 55 294
|
Garancija
„Zakon o zaštiti potrošača uređuje ugovorne odredbe između potrošača i trgovca. Zakonom je potrošač definisan kao fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhu koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.“Dakle, prava iz Zakona o zaštiti potrošača kao pomenuto o minimalnoj garanciji od dve godine se odnose samo na fizička lica, fime imaju garanciju 12 meseci, ako to proizvođač nije naglasio da je garancija veća.
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca.
U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, kertridži, glave štampača ...
Garancija na takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Reklamacije
Postoji nekoliko kategorija reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda, u zavisnosti od vremena nastanka kvara:
- DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad, što podrazumeva:
- isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ili ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji.
U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, tako što kupac pred kurirom proveri robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijavi neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da kupac proveri paket, rok za prijavu oštećenja je 24 sata, nakon čega će kurirska služba poslati kurira da sačini zapisnik, a kupac o problemu treba obavestiti i naš PC Deal Shop. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku.
- ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
- Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, robu možete odneti u neku od ovlašćenih servisa, ili ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirati na koji će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostavi ga našoj službi reklamacija.
Servisiranje i povraćaj novca
Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da pre zamene robe ili vraćanja novca proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Rok za odgovor po prigovoru kupca je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio navode kupca.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjno da je kupac dostavi uz uređaj.
Kupac nema pravo na povrat novca ukoliko je razlog promena cene kupljenog proizvoda nakon kupovine i isporuke.
Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac odgovoran za nesaobraznost, kupac je dužan:
- da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatičkom pakovanju. Takođe, originalna ambalaža nije obavezna da bi reklamacija bila prihvaćena.
- da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
- da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve našeg našeg Halo Shopa.
Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, isti možete doneti u najbliži Comtrade Shop, ovlašćeni servis ili kontaktirati naš Halo Shop koji će uputiti kurira na Vašu adresu da preuzme neispravnu robu. U roku od 8 od dana reklamiranja uređaja u našoj maloprodaji i servisu ili dana kada je reklamacija izjavljena putem Halo Shopa, dobićete odgovor na Vaš zahtev nakon čega će reklamacija biti rešena u primerenom roku.
Uz uređaj je neophodno dostaviti originalni garantni list (u slučaju da je Trgovac za robu dao više od 24 meseca garancije) i kopiju računa. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi izbegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i obavezno poslati kompletan uređaj (npr. punjač, sa telefonom, daljinski sa TV-om, svi zvučnici 5.1 sistema…)
Uz svaku komponentu napisati što detaljniji opis kvara, jer nepotpuni i kratki opisi mogu dovesti do neuočavanja kvara ili pogrešnog testiranja. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se kvar manifestuje.
Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji ne podležu reklamaciji i besplatnom servisu jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, pa rizik prelazi na kupca.
U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu jer takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.
U slučaju neopravdane reklamacije, trošak transporta robe od kupca do servisa i od servisa do kupca snosi sam kupac.

HP Renew program
HP Renew – AS GOOD AS NEW
HP Renew Program je svetski poznata strateška inicijativa nastala još 1981. godine i dizajnirana od strane HP-a kao dopuna i alternativa HP Invent/New Programu.
Zašto kupiti HP Renew proizvod?
– Raznovrsna ponuda
– Orginal HP kvalitet i pouzdanost
– Puna HP garancija, podrška i servisi u Srbiji
– Garancija od 12 do 36 meseci – u zavisnosti od linije proizvoda
– Mogućnost dokupljivanja garancije na dve, odnosno tri godine
– Dostupni poslednji noviteti tehnologije
– Najbolji odnos cene i kvaliteta
– Konkurentne cene – niže čak do 40% od HP Invent/New programa
– Ušteda u budžetu
Kako prepoznati HP renew proizvod na našem sajtu?
– HP proizvodi koji u svojoj oznaci imaju oznaku renew u oznaci su deo renew programa
Koji proizvodi mogu biti HP Renew proizvodi?
– Povrati distribucija i otkazane narudžbe – kada proizvod jedanput izađe iz fabrike, više se ne može prodavati u Invent/New programu već idu u Renew program
– Fabrički ili distribucijski višak – proizvodi koje je distribucija vratila da bi napravila mesta za novije linije proizvoda. Prema HP-ovoj politici svi proizvodi koje distribucija nije uspela prodati u roku od 6 meseci automatski idu u HP Renew program.
– Fabrička roba – proizvodi koji su korišteni u svrhu promocije, marketinga i evenata
Izložbeni i demo modeli – proizvodi koji su služili kao prezentacijski modeli poslednjih inovacija tehnologije
Samo artikl koji su prošli rigorozne procese testiranja mogu biti deo HP Renew ponude!
Iz razloga što HP stoji iza svih svojih proizvoda, uz HP Renew proizvod dobićete kvalitet. To je Vaša garancija da HP Renew proizvod zadovoljava visoke standarde koji jednako vrede za sve HP proizvode.
Kada je bolje kupiti HP Renew?
Ukoliko imate ograničen budžet HP Renew predstavlja izvanredan izbor kako cenom, tako i kvalitetom i garancijom.
Nekoliko razloga:
– Većina firmi za svoje poslovanje ne treba posljednji “krik” tehnologije
– Kombinacijom Invent/New i Renew programa optimizira se budžet firme osiguran HP-ovim brandom, pouzdanošću i kvalitetom
– Vrlo često u Renew programu možete naći proizvode koji su trenutno aktuelni u Invent/New programu po cenama nižim čak do 40%
– Većina modela prenosnih i desktop računara dolazi sa preinstaliranim licenciranim software-om
Na što treba obratiti pažnju prilikom kupovine HP Renew proizvoda?
Kupujte od ovlaštenih distributera/partnera
Proverite garanciju i garantne uslove.
Garancija na sve HP Renew notebook i desktop računare je puna fabrička HP garancija i u zavisnosti od serije traje od jedne do tri godine. Uz sve HP renew proizvode moguće je dokupiti produženu (HP care pack) garanciju. Garancija na baterije, ako se kupuju zasebno, je 6 meseci.
Više informacija možete naći na adresi:
http://www.hp.com/united-states/renew/?jumpid=go/hprenew
